PROGRAM DE LOIALITATE GRADINA NOASTRA
Scop Program de loialitate
Programul de loialitate Gradina Noastra (denumit in continuare "Programul de loialitate Gradina Noastra") este un program administrat de SC Balkan Partner SRL., cu sediul în Strada Ghioceilor 8A, Sat Petresti, Com. Corbeanca, Jud. Ilfov, Romania, avand C.U.I. 32281303, atribut fiscal RO, numar de inregistrare in Registrul Comertului J23/1031/2022. In functie de valoarea achizitiilor efectuate la Gradina Noastra, respectiv 1 leu cheltuit = 1 punct acumulat, acest program ofera dreptul la beneficii si/sau oferte exclusive. Programul de loialitate Gradina Noastra include doua etape:
programul de loialitate Silver (achizitii intre 15.000 lei-19.999 lei – discount de 15% aplicabil automat in cosul de cumparaturi),
programul de loialitate Gold (achizitii de peste 20.000 lei - discount de 20% aplicabil automat in cosul de cumparaturi).
Inscrierea in programul de loialitate Gradina Noastra
Eligibilitatea pentru Programul de loialitate Gradina Noastra:
Programul de loialitate Gradina Noastra este adresat persoanelor care au o adresa postala in Romania (domiciliu sau resedinta, chiar temporara) si care respecta prevederile acestor termeni si conditii, inclusiv care au furnizat anumite date cu caracter personal, conform prevederilor articolului "Date personale" ale acestor termeni si conditii si care au calitatea de clienti Gradina Noastra.
Programul de loialitate Gradina Noastra este adresat persoanelor cu varsta de cel putin16 ani impliniti la data inscrierii in program.
Gradina Noastra isi rezerva posibilitatea de a solicita in orice moment un document care sa faca dovada identitatii persoanelor care doresc sa se înscrie sau care s-au inscris in Programul de loialitate Gradina Noastra, in special in cazul duplicarii numelor.
Programul de loialitate Gradina Noastra se aplica automat, incepand de la 01.01.2025, tututor clientilor deja inregistrati pe site-ul www.gradina-noastra.ro. Punctele acumulate se pot verifica in contul de client.
Conditii pentru atingerea Nivelului de loialitate Silver Gradina Noastra
Nivelul Silver Gradina Noastra poate fi obtinut prin intermediul site-ului www.gradina-noastra.ro.
În vederea inscrierii in Programul de loialitate Gradina Noastra este nevoie de deschiderea unui cont pe site-ul www.gradina-noastra.ro, persoana in cauza va fi invitata sa furnizeze urmatoarele date personale: nume, prenume, o adresa postala de pe teritoriul Romaniei, cel putin un canal de contact, care poate fi adresa de e-mail sau numarul de telefon, in vederea efectuarii comunicarilor din partea Gradina Noastra.
Ulterior inscrierii clientul va primi un mesaj pe adresa de e-mail de confirmare a finalizarii procesului de inrolare in Programul de loialitate Gradina Noastra, avand si posibilitatea de a-si modifica/actualiza datele si optiunile initiale.
Toate informatiile personale sunt prelucrate in conformitate cu articolul
"Date personale" ale acestor termeni si conditii. În vederea inscrierii in Programul de loialitate Gradina Noastra, prin intermediul site-ului www.gradina-noastra.ro, persoana care a finalizat o comanda, are posibilitatea de a-si exprima dorinta de a se inscrie in Programul de loialitate Gradina Noastra. Ulterior, clientul va primi un e-mail de confirmare a finalizarii procesului de inrolare in Programul de loialitate Gradina Noastra, avand si posibilitatea de a-si modifica/actualiza datele aferente contului sau, precum si optiunile de comunicare. Aceste informatii personale sunt prelucrate in conformitate cu articolul "Date personale" ale acestor Termeni si Conditii.
Înscrierea in Programul de loialitate Gradina Noastra poate fi inregistrata in baza electronica Gradina Noastra doar daca informatiile furnizate in momentul inscrierii online sau efectuarii comenzii pe www.gradina-noastra.ro sunt complete, in conformitate cu formatul solicitat si utilizabile. Este responsabilitatea fiecarui membru sa actualizeze informatiile sale pe site-ul www.gradina-noastra.ro.In orice caz, Gradina Noastra nu poate fi trasa la raspundere in cazul in care membrul nu primeste o oferta din cauza unor informatii neactualizate sau inexacte.
Programul de loialitate Gradina Noastra Silver este oferit gratuit oricarui client, astfel prima achizitie depaseste valoarea cumulata de 15.000 lei = 15.000 puncte, se aplica automat in cosul de cumparaturi discount-ul de 15% aferent programului. Astfel, beneficiile sunt imediate si se aplica de la prima comanda. a obtinut un minimum de 15.000 puncte (1 leu de achizitii = 1 punct), se aplica automat in cosul de cumparaturi discount-ul de 15% aferent programului. Astfel, beneficiile se aplica incepand de la comanda ce a depasit pragul de 15.000 puncte.
Gradina Noastra isi rezerva dreptul de a modifica conditiile de inrolare in programul de loialitate Gradina Noastra Silver in orice moment.
Conditii pentru obtinerea Nivelului Gradina Noastra Gold
Nivelul Gradina Noastra Gold este oferit gratuit oricarui client, astfel: prima achizitie depaseste valoarea cumulata de 20.000 lei = 20.000 puncte, se aplica automat in cosul de cumparaturi discount-ul de 20% aferent programului. Astfel, beneficiile sunt imediate si se aplica de la prima comanda. a obtinut un minimum de
20.000 puncte (1 leu de achizitii = 1 punct), se aplica automat in cosul
de cumparaturi discount-ul de 20% aferent programului. Astfel, beneficiile
se aplica incepand de la comanda ce a depasit pragul de 20.000 puncte.
Inregistrarea Nivelului Gradina Noastra Gold in baza electronica Gradina Noastra sunt posibile numai daca informatiile furnizate la inscrierea pentru Nivelul Gradina Noastra Silver sunt actualizate, complete, lizibile si utilizabile.
Gradina Noastra isi rezerva dreptul de a modifica conditiile de emitere a Nivelului Gradina Noastra Gold in orice moment.
Conditiile de utilizare a programului de loialitate Gradina Noastra
Contul de client si beneficiile Programului de loialitate Gradina Noastra sunt nominale, personale si rezervate persoanelor fizice si juridice pentru uz propriu. Aceastea sunt netransmisibile si nu reprezinta, in niciun caz, modalitati de plata. Nu poate exista mai mult de o singura inregistrare in Programul de loialitate Gradina Noastra pentru aceeasi persoana sau societate (acelasi nume, prenume, adresa, e-mail si/sau SMS, denumire societate), iar beneficiile asociate nu pot fi cumulate. Gradina Noastra isi rezerva posibilitatea de a efectua orice verificare pentru a examina validitatea inscrierii. In cazul in care Gradina Noastra constata ca aceeasi persoana detine mai multe inregistrari in Programului de loialitate Gradina Noastra, datele si beneficiile utilizatorului vor fi inregistrate o singura data pe acelasi Cont si conturile suplimentare vor fi dezactivate, iar punctele si beneficiile duplicate vor fi eliminate. Se specifica faptul ca un utilizator poate oricand sa acceseze spatiul sau de client pe www.gradina-noastra.ro sau apeland la serviciul clienti, numarul de telefon 0751 098105 (numar cu tarif normal). Beneficiarii programului se angajeaza sa utilizeze Programul de loialitate Gradina Noastra in conformitate cu prevederile acestor Termeni si Conditii generale. In caz contrar, Gradina Noastra isi rezerva posibilitatea de a suspenda sau a inchide contul de loialitate al clientului, de a dezactiva sau de a indeparta punctele acumulate in cadrul Programului de loialitate Gradina Noastra, in conditiile stipulate in Articolul "Suspendare / Dezactivare / Pierdere puncte".
Beneficiile programului de loialitate Gradina Noastra
Pentru detinatorii Nivelului Gradina Noastra Silver
Nivelul Gradina Noastra Silver permite detinatorului sau sa puncte pe site-ul www.gradina-noastra.ro si sa aiba acces la ofertele Programului de loialitate Gradina Noastra Silver.
Numarul de puncte sunt inregistrate de la inscrierea la Nivelul Gradina Noastra Silver. Numarul de puncte creste conform urmatoarei scale: 1 leu de achizitii = 1 punct.
Se specifica faptul ca actualizarea punctelor online are loc in timp real in contul clientului.
Totodata, printre beneficiile acordate de Gradina Noastra detinatorilor Nivelului Gradina Noastra Silver, se numara inscrierea automata in anumite campanii promotionale organizate de societate, dedicate membrilor activi ai Programului de loialitate Gradina Noastra. Astfel, Nivelul de loialitate Gradina Noastra Silver permite detinatorului sau care indeplineste conditiile prevazute in regulamentele oficiale ale unor astfel de campanii promotionale, sa aiba posibilitatea de a castiga premiile oferite de Gradina Noastra in astfel de situatii.
Pentru detinatori Nivelului Gradina Noastra Gold
Nivelul Gradina Noastra Gold permite detinatorului sau, la prezentarea acestuia, sa acumuleze puncte pe site-ul www.gradina-noastra.ro si sa aiba acces la ofertele Programului de loialitate Gradina Noastra Gold.
Atunci cand contravaloarea achizitiilor atinge pragul de 20.000 de puncte (1 leu de cumparaturi = 1 punct), utilizatorul beneficiaza automat de un discount de 20% ce se aplica la urmatoarea achizitie. Aceasta oferta strict personala nu are valabilitate, in cazul in care nu se efectueaza nici o comanda pe o perioada de 2 ani de zile se vor pierde toate punctele acumulate.
Totodata, printre beneficiile acordate de Gradina Noastra in Programul de loialitate Gradina Noastra Gold, se numara inscrierea automata in anumite campanii promotionale organizate de societate, dedicate membrilor activi ai Programului de loialitate Gradina Noastra. Astfel, Nivelul Gradina Noastra Gold permite detinatorului sau care indeplineste conditiile prevazute in regulamentele oficiale ale unor astfel de campanii promotionale, sa aiba posibilitatea de a castiga premiile oferite de Gradina Noastra in astfel de situatii.
Prevederi comune tuturor programelor de loialitate Gradina Noastra
Ofertele din Programul de loialitate Gradina Noastra nu pot fi cumulate cu nicio alta oferta sau promotie si nu sunt valabile pentru achizitionarea de servicii, abonamente de membru, E-Gift card Gradina Noastra, produse vandute in cadrul actiunilor de caritate si alte oferte exclusive specificate in magazin si pe www.gradina-noastra.ro.
In cazul in care este in derulare o alta campanie de reduceri sau promotii pe site-ul www.gradina-noastra.ro, se va lua in considerare si se va aplica in cosul de cumparaturi discount-ul cel mai mare activ in momentul achizitiei.
Punctele acumulate nu pot fi transferate sau schimbate pentru contravaloarea lor in numerar.
In cazul unei cereri de retur intr-un magazin sau pe site-ul www.gradina-noastra.ro, Gradina Noastra isi rezerva posibilitatea de a reduce numarul total de puncte acumulate in contul Programului de loialitate Gradina Noastra cu numarul de puncte acumulate odata cu achizitionarea produsului a carui rambursare este solicitata.
Numarul de puncte acumulate pot fi consultate prin autentificare in contul de client, pe www.gradina-noastra.ro.
Date personale
Mijloace de colectare
Gradina Noastra colecteaza datele personale ale utilizatorului in momentul inscrierii in Programul de loialitate Gradina Noastra pe site-ul www.gradina-noastra.ro.
Aceste informatii sunt colectate prin intermediul programului de inscriere, pe site-ul www.gradina-noastra.ro.
Atunci cand clientul are deja un cont pe site-ul www.gradina-noastra.ro si doreste sa se inscrie in Programul de loialitate Gradina Noastra, trebuie doar sa finalizeze procesul de cumparare online si sa bifeze acordul de inscriere in Programul de loialitate Gradina Noastra. Datele contului online declarate la crearea contului sunt utilizate pentru inscrierea în cadrul Programului de loialitate Gradina Noastra mentionat in conditiile stabilite in prezentul document de Termeni si Conditii Generale, precum si in conformitate cu termenii Politicilor de Confidentialitate.
Categorii de date personale prelucrate
Urmatoarele informatii pot fi prelucrate din momentul inscrierii in Programul de loialitate Gradina Noastra: nume, prenume, adresa, cod postal, localitate si judet, adresa de e-mail si/sau numar de telefon, nume companie (daca este cazul), date rezultate ca urmare a utilizarii Serviciilor noastre.
Adresa de e-mail si/sau numarul de telefon si/sau adresa postala sunt solicitate de Gradina Noastra la momentul inscrierii, pentru a-i transmite clientului, informatii privind calitatea de membru a acestuia, beneficiile aferente utilizarii calitatii de membru (inclusiv promotiile existente sau produse si servicii noi disponibile in magazine sau online).
Scop si temei juridic
Gradina Noastra pastreaza informatiile referitoare la istoricul achizitiilor clientilor si la utilizarea serviciilor atunci cand acestia din urma se inscriu in Programul de loialitate Gradina Noastra. Datele sunt necesare pentru a gestiona eligibilitatea clientului pentru diferitele beneficii ale Programului de loialitate Gradina Noastra si pentru a asigura buna executie a acestuia. Mai mult, aceste informatii sunt folosite pentru a transmite clientilor oferte, stiri sau publicitate personalizata in functie de achizitiile anterioare si/sau interesele acestora.
Datele sunt prelucrate astfel: datele furnizate de persoana in cauza in vederea inscrierii in Programul de loialitate Gradina Noastra sunt prelucrate in temeiul executarii unui contract (acceptarea Termenilor si conditiilor Programului de loialitate Gradina Noastra si participarea la acest program echivaleaza cu executarea unui contract); datele rezultate din optiunea persoanei in cauza privind canalul/ele de comunicare sunt prelucrate in temeiul consimtamantului acestei persoane; date rezultate din accesarea site ului www.gradina-noastra.ro si date rezultate din efectuarea altor verificari privind validitatea inscrierilor in Programul de loialitate Gradina Noastra sunt prelucrate în temeiul interesului legitim al Gradina Noastra, in vederea organizarii si administrarii Programului de loialitate Gradina Noastra. date rezultate ca urmare a utilizarii serviciilor noastre sunt prelucrate in temeiul interesului legitim al Gradina Noastra, in vederea personalizarii comunicarilor de marketing si publicitate in functie de preferintele persoanei in cauza.
Ne asiguram ca luam in considerare potentialul impact pe care utilizarea datelor dvs. l-ar putea avea asupra dvs. si asupra utilizatorilor Site-ului in general. In cazul in care constatam ca interesele sau drepturile si libertatile fundamentale ale dvs. prevaleaza asupra interesului nostru legitim, nu vom utiliza datele dvs. cu caracter personal in baza acestui temei legal si va vom solicita consimtamantul pentru prelucrare.
Cand va conectati la contul dvs. si contactati Serviciul Clienti prin instrumentele Site-ului, cum ar fi functia de apel automat sau mesagerie instantanee cu unul dintre consilierii nostri, combinam, de asemenea, datele aferente contului dvs. de client si/sau datele aferente Programului de loialitate cu datele oferite la momentul solicitarii contactului, pentru a va oferi un serviciu personalizat si a raspunde eficient la solicitarile dvs. Daca nu doriti sa aiba loc aceasta combinare, trebuie sa va deconectati (log-out) inainte de a utiliza aceste instrumente.
Puteti dezactiva optiunea de „publicitate personalizata” in orice moment,
accesand linkul prevazut in toate comunicarile noastre publicitare.
Perioada de pastrare
Informatiile privind utilizatorii sunt pastrate de Gradina Noastra pentru o perioada care nu depaseste durata necesara scopurilor pentru care au fost colectate, pe durata perioadei de apartenenta la Programul de loialitate Gradina Noastra, plus termenul de prescriptie aplicabil in special in scopurile de a pastra dovada tranzactiilor si de a permite Gradina Noastra sa isi indeplineasca obligatiile legale, dupa care sunt sterse, arhivate pentru a ne indeplini obligatiile legale, sau sunt anonimizate pentru studii si statistici, dupa caz.
Datele dvs. personale prelucrate in scopul Programului de loialitate Gradina Noastra si al contului de loialitate Gradina Noastra (in cazul in care aveti un astfel de cont), vor fi sterse in cazul in care:
Decideti sa parasiti Programul de loialitate Gradina Noastra
Pentru a face acest lucru, trebuie sa solicitati parasirea Programului de loialitate Gradina Noastra trimitandu-ne un e-mail la adresa office@gradina-noastra.ro. In acest caz, contul dvs. Gradina Noastra (in cazul in care aveti un astfel de cont) va fi sters.
SAU
Nu mai folositi Programul de loialitate Gradina Noastra
Vom considera ca nu mai folositi Programul de loialitate Gradina Noastra daca indepliniti urmatoarele doua criterii cumulative:
1. Nu ati efectuat nicio achizitie la Gradina Noastra in ultimii 2 ani;
SI
2. Ati incetat sa interactionati cu Gradina Noastra in acest al 2-lea si ultim an din aceasta perioada; in special, nu ati deschis niciunul dintre e-mailurile transmise de Gradina Noastra, nu v-ati logat in contul dumneavoastra de client pe site-ul www.gradina-noastra.ro.
In cazul in care Gradina Noastra prelucreaza datele in temeiul interesului legitim al Gradina Noastra, datele vor fi pastrate pe perioada existentei interesului legitim, dar nu mai mult de 2 ani de la ultima interactiune pe care ati avut-o cu noi, dupa care sunt arhivate pentru a ne indeplini obligatiile legale, sau sunt anonimizate pentru studii si statistici.
În cazul in care Gradina Noastra prelucreaza datele in temeiul consimtamantului dvs, datele vor fi pastrate pana la retragerea acestuia, dar nu mai mult de 2 ani de la ultima interactiune pe care ati avut-o cu noi, dupa care sunt arhivate pentru a ne indeplini obligatiile legale, sau sunt anonimizate pentru studii si statistici.
Destinatari
Aceste informatii sunt transmise afiliatilor nostri si tuturor magazinelor Gradina Noastra in cadrul gestionarii Programului nostru de loialitate, precum si furnizorilor de servicii. Unele dintre aceste informatii pot fi transmise partenerilor nostri de afaceri, in functie de optiunile dvs. de distribuire, pentru ca acestia sa va poata trimite oferte personalizate.
Daca nu doriti sa divulgam datele in acest mod, puteti dezactiva in orice moment optiunea „Publicitate personalizata” disponibila la linkul furnizat in toate comunicarile noastre de marketing. Dezactivand aceasta optiune veti continua sa fiti expus anunturilor noastre publicitare, dar acestea nu vor fi personalizate.
Informatii suplimentare privind destinatarii datelor cu caracter personal pot fi regasite in Politica de confidentialitate a Gradina Noastra.
Drepturile utilizatorilor programului de loialitate
Utilizatorul poate oricand sa verifice si/sau sa modifice datele personale introduse in contul sau, sau pe email la adresa: office@gradina-noastra.ro.
Utilizatorul isi poate exercita, de asemenea, in scris drepturile de
acces, stergere si portabilitate : telefonic sau via WhatsApp de luni pana vineri intre 9:30 a.m. si 5:30 p.m. la 0751 098105 (apel telefonic cu tarif normal, *pentru controlul calitatii, acest apel poate fi înregistrat) pe email la adresa: office@gradina-noastra.ro
Pentru exercitarea acestor drepturi poate fi necesara o dovada a identitatii.
De asemenea, utilizatorul poate, in conformitate cu aceleasi modalitati, sa isi exercite dreptul de opozitie impotriva prelucrarii datelor sale cu caracter personal in scopul prospectarii si profilarii comerciale, sau sa solicite stergerea datelor sale cu caracter personal sau restrictionarea prelucrarii.
Informatii suplimentare privind drepturile de care beneficiati in legatura cu datele dumneavoastra cu caracter personal se regasesc in Politica de confidentialitate a Gradina Noastra.
Informatii suplimentare
Pentru informatii complete cu privire la prelucrarea datelor sale personale, utilizatorul este invitat sa citeasca Politicile de Confidentialitate si Cookie-uri disponibile pe site-ul www.gradina-noastra.ro.
Drepturi rezervate pentru Gradina Noastra
Gradina Noastra isi rezerva dreptul de a modifica Termenii si Conditiile Generale si de a informa utilizatorul cu privire la orice modificare prin mijloacele cele mai potrivite (e-mail, actualizarea noilor termeni si conditii generale pe site-ul www.gradina-noastra.ro, etc).
Cea mai recenta versiune a termenilor si conditiilor generale ale Programului de loialitate Gradina Noastra este cea care poate fi consultata pe site-ul www.gradina-noastra.ro. Gradina Noastra invita astfel clientii sa consulte in mod regulat site-ul www.gradina-noastra.ro.
Gradina Noastra isi rezerva, de asemenea, dreptul de a transmite oferte personalizate anumitor utilizatori ai Programului de loialitate. Gradina Noastra isi rezerva, de asemenea, dreptul de a modifica sau suspenda Programul de loialitate Gradina Noastra.
Se precizeaza ca, in cazul incetarii definitive a Programului de loialitate Gradina Noastra sau al unei restructurari complete a acestuia, care implica pierderea ofertelor valabile si/sau punctelor acumulate, utilizatorii vor fi informati printr-un mijloc considerat de Gradina Noastra ca fiind cel mai potrivit (e-mail sau SMS, etc.).
În plus, Gradina Noastra nu poate garanta ca punctele acumulate si neutilizate vor fi refolosite sub orice forma in cadrul unei modificări a Programului de loialitate.
Gradina Noastra isi rezerva posibilitatea de a nu contacta utilizatorii care nu sunt activi in Programul de loialitate Gradina Noastra (adica cei care nu au facut o achizitie de mai mult de 24 luni pe site-ul www.gradina-noastra.ro.) pentru a informa despre eventualele modificari aduse Programului.
Nicio actualizare, modificare sau suprimare a Programului de loialitate Gradina Noastra nu va da dreptul utilizatorilor la despagubire.
Suspendarea / Dezactivarea / Pierderea punctelor
Programul de loialitate Gradina Noastra este un program care are ca scop furnizarea de beneficii utilizatorilor in functie de achizitiile efectuate pe site-ul www.gradina-noastra.ro.
În consecinta, in cazul in care utilizatorul nu efectueaza nicio achizitie folosind Programul de loialitate Gradina Noastra pentru o perioada de 24 luni consecutive, punctele sale acumulate se pierd.
Programul de loialitate Gradina Noastra presupune, in plus, ca utilizatorul respecta termenii si conditiile generale ale programului si prezinta un comportament onest fata de Gradina Noastra. In consecinta, Gradina Noastra isi rezerva posibilitatea de a suspenda Programul de loialitate Gradina Noastra sau chiar de a dezactiva definitiv un utilizator si, daca este necesar, de a anula beneficiile aferente in cazul unei utilizari cu rea-credinta a Programului de loialitate Gradina Noastra si/sau vizavi de Gradina Noastra.
Gradina Noastra va executa aceasta suspendare si/sau dezactivare dupa ce a notificat utilizatorul afectat de aceasta prin mijloacele care ii vor parea cele mai potrivite, fara ca utilizatorul sa poata solicita despagubiri, in special in urmatoarele cazuri:
in caz de frauda, tentativa de frauda sau furt intr-un magazin si/sau pe site-ul www.gradina-noastra.ro
in cazul utilizarii necorespunzatoare sau al deturnarii Programului de loialitate Gradina Noastra
in cazul unor acte care pot afecta functionarea site-ului www.gradina-noastra.ro, functionarea Programului de loialitate Gradina Noastra sau functionarea magazinelor
in cazul unui numar anormal de mare de tranzactii in aceeasi zi de cumparaturi si/sau mai multe zile
in cazul in care un incident de plata nu a fost remediat intr-o perioada de o luna de la notificarea facuta de Gradina Noastra mai general, in cazul incalcarii dispozitiilor stipulate in prezentul document de Termeni si Conditii Generale.
Raspunderea
Gradina Noastra este exonerata de orice raspundere pentru toate consecintele directe sau indirecte ale eventualelor functionari defectuoase ale Programului de loialitate Gradina Noastra. Cu toate acestea, in eventualitatea unei functionari defectuoase, Gradina Noastra va depune toate eforturile pentru ca utilizatorul sa poata pastra beneficiile aferente acumularii de puncte.
În cele din urma, in cazul pierderii calitatii de utilizator al Programului de loialitate Gradina Noastra trebuie anuntat Serviciul Clienti Gradina Noastra pe email office@gradina-noastra.ro sau in magazine.